יום חמישי 01.03.2012
בשעה 19:00 יפתח יריד הצילום תל אביב פוטו 2012 שיתקיים במהלך סוף השבוע בנמל ת"א
בשעה 20:00 תשיק עמותת 'פעילה' את משכנה החדש בחסות עיריית תל אביב – יפו
בשעה 20:00 תיפתח תערוכה קבוצתית בגלריה טבי בנווה צדק Practice makes perfect
יום ששי 02.03.2012
שיח גלריה בתערוכתה של נטע ליבר שפר – סיפור כיסוי (Cover Story, Netta Lieber Sheffer)
בשעה 11:00 בהשתתפותם של האמנים נטע ליבר שפר ויאיר ברק
בשעה 20:00 פתיחת תערוכת יחיד ראשונה בגלריה רוזנפלד של האמן מריק לכנר
בשעה 20:00 פתיחת תערוכה משותפת לאמנים אבי שק ויונתן אופק
יום שבת 03.03.2012
בשעה 12:00 "הטרגדיה בחיים האתיים" - יונתן הירשפלד שיח גלריה במסגרת התערוכה, בנושא הגל ורוח המודרניות בהשתתפות האמן וד"ר פיני איפרגן - מחבר הספר "הטרגדיה בחיים האתיים"
בשעה 13:00 בגלריה השיתופית יהודית ערבית בכברי נפתחת התערוכה השנייה של המקום
בשעה 20:00 אגודת הציירים והפסלים בת-ים מציגים: מוזיאון ריבאק ארז ברוך / דיוקן עצמי גלריית מוזיאון ריבק מוריה להיס /Flash Back רח' הדדי 6 בת –ים
בשעה 19:00 פתיחה של התערוכה "מרבדים" – תערוכת ציורים של גילה קרוקר בבית יד לבנים פנקס 63 ת"א
שלוש תערוכות יחיד במסגרת הסדרה "שישי ראשון" - המוזיאון לאמנות ישראלית, רמת גן
פתיחה בשעה 19:00 אירועי פתיחה:
19:30 הפרעות אכילה מיצג של שראון פז וצביקה, בשעה
20:00 Balbirskiz הופעה חיה של רפי ורוי בלבירסקי
שימוש לרעה \ שראון פז@צביקה מרקפלד
שראון פז (מעצב התנסותי) וצביקה מרקפלד (מעצב ובונה חפצים אינטראקטיבים) , מתייחסים לחלל המוזיאלי כאל מרחב חי, הפתוח לשינויים, ומציגים בו מהלכים עשויים, אך גם "מארחים", שיירים של פעולות עתידיות . הצופים בתערוכה יוכלו לבחור אם להשתמש לרעה (או לטובה), בחפצים \ באמצעים ליצירה מיידית וגולמית , כל זאת על פי הנחיות ישירות וסמויות שישאירו האמנים בחלל התערוכה ובמרחב הציבורי של המוזיאון.
בפתיחת התערוכה, יקיימו שראון פז וצביקה מרקפלד, את המיצג הפרעת אכילה , בו יכינו מספר תופינים באמצעות כלי עבודה. ברוח התערוכה, יתועד המיצג ויוכנס כשיירים של עצמו אל תוך חלל התערוכה כמה ימים לאחר הפתיחה.
הדייר \ רפי בלבירסקי
חלל התערוכה של רפי בלבירסקי מאכלס ציורי שמן, הקרנות וידאו וסאונד שחוברים למופע אודיו ויזואלי . המופע מוקלט בלייב בזמן הקמת התערוכה.
הסינתזה שמייצר רפי בלבירסקי בין התודעות השונות המופיעות בחלל, הופכת לישות היברידית, המגלמת בתוך עצמה היתוך של זהויות משוכפלות, אוביקטים של ידע ומיסמוס הגבול בין פיקציה לנסיון חיים פרטי ומציאות חברתית.
בל-עכס להיפך \ אלון כהן-ליפשיץ
בתוך החלל המוזיאלי נטול התקרה, בונה אלון כהן- ליפשיץ, מבנה עשוי קורות עץ ופח גלי. תפישת המבנה הארעי, מסיטה את המבט אל חומריותו, פשטותו, אל גבולותיו, אל החיבור שלו למקום. מבנים כאלו מוכרים לנו בנוף המקומי. ניתן לבנותם במהירות ולהרסם בזריזות רבה יותר. בהוויתם , הם צנועים וחמקמקים ועם זאת מאד נוכחים בגסותם.
כהן ליפשיץ בונה במוזיאון חלל עם מודעות חברתית ופוליטית, אך לא מעלים את החוויה הפרטית של הצופה. עבודתו עוסקת ביחסים של הפכים, של פנים וחוץ, בחושך ואור , בבנייה ובהרס.