נדחה מועד סגירת התערוכה "ארבעה צלמים" בגלריה שלוש . התערוכה תציג עד ל-19.6.2010 . בתערוכה מציגים האמנים מיקי קרצמן, גסטון צבי איצקוביץ, כרמלה גרסיה (ספרד) ומלאני מנשוט (גרמניה/ אנגליה).
הצילומים מקיימים דיאלוג בין שני סוגי מבט; המבט אל החוץ המאפיין את עבודותיהם של קרצמן וגסטון העוסקים בתיעוד של מקום, של נוף כייצוג חברתי בעל משמעויות פוליטיות. המבט השני הוא המבט אל הפנים שניכר בעבודותיהן של גרסיה ומנשוט, המשתמשות בפרקטיקה של הצילום כדי לחקור את האישי והפרטי, תוך עיסוק בנשיות ואינטימיות.
בסדרת התצלומים דלטוסה (Deleitosa), יוצא מיקי קרצמן בעקבות הצלם האמריקני וו. יוג'ין סמית, אל הכפר דלטוסה שבספרד. בשנת 1950 פרסם סמית במגזין "לייף" סדרת תצלומים אשר נקראה "כפר ספרדי", וצולמה בדלטוסה. סדרה זו תיעדה את ספרד הנחשלת והכפרית של ימי פרנקו, והגדירה ז'אנר של חיבור צילומי היוצר סיפור על-ידי רצף של תצלומים (photo essay). בסדרה של קרצמן מ-2007, משתקפת מציאות מטרידה; עיירה מודרנית עם רחובות אספלט, אך התושבים אשר נוכחותם העניקה לצילומיו של סמית חיים, נעדרים ממנה. הפרויקט הוצג בפברואר 2010 כתערוכת יחיד ב - ARCOMadrid.
מיקי קרצמן יליד 1959, ארגנטינה, עלה ארצה בשנת 1971. תצלומיו מופיעים בקביעות בעיתון "הארץ" במדור "אזור הדמדומים" עליו הוא חתום בשיתוף עם העיתונאי גדעון לוי. מאז 2006 מכהן כראש המחלקה לצילום באקדמיה בצלאל לאמנות, ירושלים. קרצמן הציג בתערוכות רבות בארץ ובעולם.
שני התצלומים של גסטון צבי איצקוביץ צולמו בהר הרצל בירושלים בתקופה של יום הזיכרון ויום העצמאות. הבריכה הנשקפת בתצלומים היא אנדרטת זיכרון לחללי חיל הים. בימים שלפני יום הזיכרון מגיעים בני נוער לנקות את הבריכה ולהכין את המקום לקראת הטקס הממלכתי. התצלומים מתעדים את היום שלפני והיום שאחרי הטקס ויוצרים מעין תחושה של ממלכתיות מתפוררת.
גסטון צבי איצקוביץ נולד בבואנוס איירס ב-1974 ועלה לישראל עם משפחתו ב-1980, בוגר תואר שני בבצלאל, זוכה פרס ג'רארד לוי לצלם הצעיר לשנת 2008 מטעם מוזיאון ישראל. הציג במוזיאון תל אביב, מוזיאון ישראל ומוזיאון חיפה לאמנות וכן בגלריות באירופה ובארה"ב.
האמנית הספרדייה כרמלה גרסיה מצלמת רק נשים. הנשים מופיעות על רקע נופים נשגבים, שמזכירים את ציור הנוף הרומנטי שצויר רובו ככולו בידי גברים. הן עומדות בנוף או שוכבות בו, לא ברור מאין באו ולאן הן הולכות. גרסיה מתחקה אחרי תצלומים אנונימיים מתקופות נאיביות יותר וכמו מעתיקה את התנוחה, את האווירה ואת הסגנון, תוך שהיא משנה כביכול את משמעותו של מבט המקור.
כרמלה גרסיה נולדה ב-1964 בספרד ומציגה משנת 1999. הציגה במרכזי אמנות חשובים לצילום ומוזיאונים בספרד בחללים נחשבים דוגמת ה- MUSAC בליאון ו- Espacio Uno במוזיאון המלכה סופיה במדריד, ספרד וכן במזרח הרחוק- בשנחאי וביפן.
התצלום של מלאני מנשוט מתוך הסדרה Liminal Portratis בה צילמה האמנית את אמה על רקע נופים המציבים אותה על הגבול שבין הציבורי והפרטי. התצלום עוסק בהבנת מושגים של יופי, של קבלה או דחייה של הגוף כאשר הוא אינו מושלם. בסיסה של השפה האמנותית של מלאני מנשוט הוא בעמדה הלא מעורבת שהיא נוקטת כלפי הגוף האנושי, הטעונה, עם זאת, בתחושה של אנושיות עמוקה. ריחוק ואינטימיות, נפרדות וקירבה הן תכונות שמונחות ביסוד הפרקטיקה שלה.
מלני מנשוט נולדה ב-1966 בגרמניה, חיה ועובדת למעלה מ-10 שנים בלונדון. בתערוכת היחיד הראשונה שלה בישראל בשנה שעברה, הציגה מנשוט בגלריה שלוש את עבודת הוידאו Shave, אשר הוצגה בביאנלה בוונציה ב-2007. בשנת 2009 הציגה מנשוט בביאנלה לאמנות בסלוניקי, יוון ובבינאלה באיסטנבול.