התערוכה אפרים משה ליליאן : "נשים" , שהוצגה במשך תקופה ארוכה בגלריה טל בכפר ורדים , נדדה לגלריה האוניברסיטאית לאמנות באוניברסיטת ת"א ותוצג החל מ-6.11.08. את תערוכת יצירותיו של ליליאן אוצרת גם בתערוכה זו עדי גרינפלד , אוצרת גלריה טל.אודות התערוכה ודימויים מתוכה - א.מ.ליליאן
בתערוכה זו ,אומרת האוצרת עדי גרינפלד, מוצגים היבטים אחרים ושונים בעבודתו של ליליין. כאן נראה את , א.מ. ליליאן האיש, נתמקד באירועים ביוגרפיים והשפעתם על עבודתו, ונציג חתך עבודות המתאר את דמות האשה בהבטים שונים. נבחן את תולדותיו ואת מקורות יצירתו כדי למצוא שביל רמזים החושף את פן אחר ביצירתו המגוונת והייחודית לזמנה, הפן האישי לעומת הלאומי-ציוני.
עם מלאות ששים למדינה שהייתה להתגשמות חלומו של ליליין, נרצה קודם כל להיזכר באמן שהיה מהתומכים הנלהבים של הרעיון הציוני בתחילת דרכו וממקימי בצלאל. כמו כן נרצה בתערוכה זו לחשוף לקהל הרחב, עבודות פחות מוכרות, העוסקות בפן האישי, בדיוקן עצמי, במשפחתו ובפרט בדמות הלנה אשתו, ובפנים השונות בדמות האשה בעבודתו.
א.מ. ליליין היה בין האמנים הגרפיים הראשונים שיצרו קשר בין תחום הגרפיקה לתחום הצילום. עם הזמן זכו תצלומיו להכרה בשל דיוק אבחנתם ורגישותו לצילום דיוקנאות. לפרסום רב זכה התצלום שצילם את הרצל והדפיס ב1902 (הקונגרס הציוני החמישי) ובו נראה הרצל נשען על המעקה במלון "שלושת המלכים" בעיר באזל. תצלום זה הפך למפורסם ביותר של המנהיג וסמל ציוני .